Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
4021430555   El procés d'aprenentatge de la lectura, de la descoberta de les lletres a l'autonomia en la descodificació
2020-2021   Assessorament. Educació Infantil-Primària
  
   10/3/2021 - 26/5/2021 (21 hores) de 11:00h a h
   I-E Antoni Ubach i Soler
   -- (Terrassa) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei de Suports i Recursos Lingüístics
  
  
  
Inscripció   08/01/2021 - 19/01/2021 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Taller per reflexionar sobre l'ensenyament i aprenentatge de les habilitats de descodificació a l'educació infantil i el cicle inicial, i per analitzar i aplicar a l’aula diferents tipus d’activitats.
  
Objectius   Identificar les fases del procés d'aprenentatge de la lectura i els procediments implicats en l'adquisició del codi.
Ajustar la intervenció docent per fer progressar l'alumnat en l'adquisició del codi escrit.
Ensenyar les estratègies de descodificació i fer-les explícites amb l'alumnat.
  
Continguts   Les fases o etapes de lectura: no-diferenciada, diferenciada, logogràfica; alfabètica i ortogràfica.
Els procediments implicats en l'adquisició del codi escrit: la discriminació visual, la consciència fonològica, i l'aplicació de la via lèxica i la via fonològica.
Intervenció docent avaluació i ensenyament del procés de descodificació.
  
Formador/a   Anna Guillamon
  
Requisits de  certificació   .
  
E-mail   crp-terrassa@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   dimecres   10/03/2021   1000   1100 
 Sessió 2   -   -   -    
 Sessió 3   -   -   -    
 Sessió 4   -   -   -    
 Sessió 5   -   -   -    
 Sessió 6   -   -   -    
 Sessió 7   dimecres   26/05/2021   1000   1100 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent